Програмні продукти

Комп’ютерна програма «Документообіг загальних судів» (КП «ДЗС»)

Друк
PDF

Призначена для автоматизації виконання наступних процесів:

  • реєстрації, пошуку, виготовлення процесуальних документів тощо;
  • проходження процесуальних документів, документів загального діловодства;
  • здійснення процесуального контролю та контролю виконання документів;
  • відстеження порядку проходження справ та документів;
  • формування звітності суду про стан здійснення правосуддя;
  • передачі справ (документів) до електронного архіву;
  • відстеження переміщення паперових документів всередині організації;
  • автоматичного контролю виконання робіт з документообігу;
  • організації доступу громадян до необхідної інформації;
  • автоматичного розподілу справ між суддями;
  • автоматичного направлення судових рішень до Єдиного Державного Реєстру Судових Рішень України;
  • тощо.

dzs_screen

Має трирівневу архітектуру «клієнт-сервер» та розподіляється на наступні компоненти системи:

  • презентаційна логіка (користувальницький інтерфейс), яка призначена для роботи з даними користувача;
  • бізнес-логіка (сервер-додатків), яка призначена для перевірки правильності даних, підтримки посилальної цілісності;
  • логіка доступу до ресурсів (сервер БД), яка призначена для зберігання даних.

КП «ДЗС» складається з роздільних серверних та клієнтських компонентів

Для реалізації встановлення КП «ДЗС» необхідно мати пакети для:

  • встановлення серверної частини;
  • встановлення користувальної частини.

Комп’ютерна програма «Репліка»

Друк
PDF

Призначена для автоматизації обміну даними (реплікації) між базами даних комп’ютерних програм, які автоматизують документообіг, та надає можливості відправки документів до баз даних за ознакою підписаного або не підписаного за допомогою електронного цифрового підпису документу, засобами електронної пошти чи FTP-протоколу.

Реплика скриншот

Зміст комплексу КП «Репліка»:

  • власна база даних комплексу;
  • програма (консоль управління) КП «Репліка»;
  • сервіс RepaGuardian;
  • сервіс RepaService;
  • модулі (доповнення), що забезпечують вибірку, конвертацію та занесення даних. Відповідно до організації, де використовується дана система, набір доповнень може змінюватись.

Рекомендоване програмне та апаратне забезпечення:

  • персональний комп’ютер с процесором класу «Pentium» з тактовою частотою від 1000 МГц та об’ємом оперативної пам’яті від 512 Мб;
  • операційна система Windows 2000, Windows XP, Windows 2003 server, Windows XP (64x), Windows 2003 server (64x);
  • СКБД Interbase Server 6.01, Firebird 1.0.0.679, Yaffil cs 830 та вищі;
  • діюча поштова скриня з можливістю прийому та передачі протоколу SMTP/POP3 (обов’язково, незалежно транспорту передачі реплікацій);
  • доступ до FTP серверу для обміну даними для реплікацій по FTP протоколу.

Комп’ютерна програма «Резерв БД»

Друк
PDF

Призначена для автоматизованої перевірки, резервного копіювання та відновлення баз даних, що працюють під управлінням SQL-серверів Interbase6.01, Yaffil 872b, Firebird2.0 та вищих, а також для забезпечення контролю виконання задач адміністраторами за допомогою засобів електронної пошти.

replica_screen

Мінімальні апаратні та системні вимоги залежать від розміру бази даних, але не повинні бути меншими ніж:

  • персональний комп’ютер (сервер) з процесором класу «Pentium» з тактовою частотою від 1000 МГц;
  • оперативна пам’ять не менше, ніж 256 Мб;
  • операційна система Windows NT Server версії 4.0 або вище;
  • передчасно встановлена СКБД InterBase 6.01, Yaffil,872b, Firebird2.0;
  • КП «Резерв БД» повинна бути встановлена на той самий комп’ютер, на якому встановлена робоча база даних.